Anasayfa Gittiğim Yerler Beykoz Taşlıhan

Beykoz Taşlıhan

Yoğun bir çalışma temposunun ardından hafta sonunda evde oturmayalım dedik ve rotamızı bu kez Beykoz’a çevirdik.  FSM’den Avrupa çıkışında ilk sağdan Anadolu Hisarı-Beykoz tabelasına direksiyon kırıp sahil yolundan Anadolu Fenerine kadar gittik. Sabah saatleri ve ortalıkta pek kimse yok. Karadeniz’in boğaz girişi gerçekten görülmeye değer. Muhteşem bir manzara.

Bir saat kadar gezip Poyrazköy’e diye niyetlenerek dönüşe geçtik. Yolda giderken bir tabela dikkatimi çekti; “Taşlıhan, Butik Otel ve Retoran” diye. Sağa doğru dar bir patika yolu işaret ediyordu. Bir bakalım diyerek yola girdik. Yüz-yüz elli metre kadar sonra mekanın önüne gelip park ettik ve içeriye girdik.

Henüz erkendi ve bizden başka sadece iki masada müşteri vardı. Kahvaltı yapanlar gitmiş, öğle yemeği için hazırlıklar yapılıyordu. Geçip oturduk. Gerçekten adı gibi neredeyse her yer taştan yapılmıştı. Boğaza biraz uzaktaydı ama temiz havası ve yeşilliği ile huzur veriyordu.

Epey oturduk, çalışanlarla biraz lafladık. Butik otel konusu kafama takılmıştı onu sordum. Sağ olsun, refakat edip gezdirdiler. İki farklı oda tipi ile gecesi 250 ve 300 TL fiyata, kahvaltı dahil konaklama yapılabiliyor. Odalar bahçe ve deniz manzaralı, şirin ve kullanışlı. Hafta sonları kafa dinlemek için tercih edilebilir.

Epey sohbet ve turdan sonra masaya geçip yemekleri söyledik. Fiyatlar biraz yüksek geldi bana. Üşenmeyip, izinde alarak menünün resmini çektim. Tavuk şiş yedik. Fena değildi. Zaten bir mekanda tavuk lezzetliyse tüm seçenekler lezzetlidir.

Mekanın adresi:

Taşlıhan Resturant & Butik Otel

Akçakent Sk. No:6, 34829 Anadolufeneri Köyü/Beykoz/İstanbul

Daha fazlası için
  • İstanbul Plajları

İstanbul’da yaşayıp sıcaktan bunaldığınızda serinlemek için oldukça fazla seçenek var.  Ka…
  • Köfteci Yusuf 4. Levent’te

Son yıllarda kendi sektöründe büyük sıçrama yapan Köfteci Yusuf, son şubesini İstanbul 4. …
  • Demokratik Açılım fiyaskosu

Sonuçları itibari ile ülkenin siyasi ufkunu daraltan ve devleti istenmedik durumlara sokup…
Load More By B.A.
  • İstanbul Plajları

• Köfteci Yusuf 4. Levent’te

• Kumpir ve Ortaköy

İstanbul’da “kumpir” dendiğinde ilk akla gelen yer Ortaköydür. Veya tersinden bakarsak; ye…